برای خرید خانه در ترکیه چند میلیون لازم دارم؟
ثبت شرکت در ترکیه چگونه است؟
آسان ترین روش مهاجرت به ترکیه کدام است؟
مدت زمان اخذ پاسپورت کشور های مختلف
علت نام نهادن دانشگاه مجازي چيست ؟
چرا مردم رو به خريد لوازم منزل از سمساري آورده اند؟
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

قدرت چت آنلاين را براي وب سايت خود دست كم نگيريد!

 ديگر وقت آن رسيده كه با زمان طولاني انتظار براي دريافت خدمات خداحافظي كنيد. چت آنلاين سايت سريع، راحت و شخصي هست اما اكثر مردم با پلتفرم چت آنلاين ارتباط برقرار نمي‌كنند. اما مواردي وجود دارد كه بايد آنها را بدانيد تا مزاياي اين كانال را كاملاً تجربه كنيد و با استفاده درست از اين امكان درآمد خود را از طريق جذب مشتري افزايش دهيد.

اگر به دنبال پشتيباني آنلاين براي سايت خود هستيد به وب سايت اينجانب مراجعه كنيد

اطلاعاتي كه شما از اين مقاله براي پلتفرم چت آنلاين بدست خواهيد آورد شامل موارد زير است:
۱_ پشتيباني از چت آنلاين چيست؟
۲_ چگونه چت زنده با تكامل نيازهاي مشتري مطابقت دارد؟
۳_ مزاياي چت زنده: چرا چت بهترين كانال پشتيباني است؟

پشتيباني از چت آنلاين چيست؟

پشتيباني از چت آنلاين يعني شما از طريق گپ خدماتي را به مشتري ارائه كنيد و اين پشتيباني همانند واتساپ، فيس بوك و پيام كوتاه مي‌باشد. چت آنلاين سايت به كسب‌وكارها اين امكان را مي‌دهد تا فوراً از مشتري پشتيباني كنند، درخواستها را فوراً بررسي و روابط شادتري را با مشتري ايجاد كنند.چت آنلاين سايت به كسب‌وكارها اين امكان را مي‌دهد تا درخواستها را فوراً بررسي و روابط شادتري را با مشتري ايجاد كنند.

چگونه چت زنده با تكامل نيازهاي مشتري مطابقت دارد؟

در عصر حاضر رفتار مصرف كنندگان متفاوت است. اينكه مشتري را در يك پروسه من مي‌فروشم، شما بخريد قرار دهيم به سختي منجر به فروش مي‌شود.

وقتي يك بازديدكننده وارد سايت شما مي‌شود نيازهايش را بررسي مي‌كند بعد مي‌رود و گزينه‌هاي ديگر را نيز بررسي مي‌كند و دوباره بر مي‌گردد، آن وقت شايد خريد كند. و اگر از خريد خود راضي باشد اين چرخه تكرار مي‌شود در اين مسير رفت و برگشت بازديدكننده بدون از دست دادن زمان سوالات خود را مي‌پرسد و جواب‌هاي قانع كننده از طريق چت دريافت مي‌كند و اين خيلي براي مشتري جذاب است و تصميم گيري را براي او آسان‌تر خواهد كرد.

مزاياي چت زنده: چرا چت بهترين كانال پشتيباني است؟

گفتگوي آنلاين به شما امكان مي‌دهد در يك زمان واقعي و مستقيماً در وب سايت خود با مشتريان خود ارتباط برقرار كنيد. اين مجموعه منحصر به فرد، گپ را از كانال‌هاي تماس مانند تلفن و ايميل و ديگر وسايل زمان‌گير برقراري ارتباط جدا مي‌كند و شما از مزاياي قدرتمند پشتيباني از چت زنده بهره‌مند مي‌شويد
ادامه مطلب را از وبلاگ وب سايت اينجانب بخوانيد.
منبع:https://www.enjaneb.com/blog/review-do_not_underestimate_the_power_of_online_chat

 

 

 

[ بازديد : 1 ]

اگر می خواهید صفحات خاصی از یک سایت را دانلود کنید

اگر می خواهید به صفحات خاصی از یک وب سایت به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید، مرورگرتان خیلی راحت این کار را برای شما انجام می دهد. شما می توانید کل صفحه را با تمام اجزای آن دانلود کنید و بعد آن را دوباره به صورت آفلاین در مرورگرتان مرور کنید.

در ادامه نحوه انجام این کار را توضیح می دهیم:

در رایانه های شخصی

برای دانلود صفحات خاصی از یک وب سایت در ویندوز، مک و لینوکس، همان موقع که با مرورگرتان مشغو بازدید از صفحه سایت هستید، کلیدهای Ctrl + S را روی صفحه کلیدتان فشار بدهید. فرقی نمی کند از چه مرورگری استفاده کنید، فقط این کلیدها را فشار بدهید تا کادر “Save page” ظاهر شود. بعد می توانید صفحه سایت را هر جایی که دلتان خواست ذخیره کنید. دانلود وب سایت برای استفاده آفلاین

به این ترتیب، این صفحه به صورت یک فایل HTML و یک پوشه حاوی تمام داده ها ذخیره خواهد شد. شما می توانید هر زمان که به اینترنت دسترسی نداشتید فایل HTML را باز و به صفحه ذخیره شده سایت مورد نظرتان بروید.سایت بازی آنلاین کودکانه رایگان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.