برای خرید خانه در ترکیه چند میلیون لازم دارم؟
ثبت شرکت در ترکیه چگونه است؟
آسان ترین روش مهاجرت به ترکیه کدام است؟
مدت زمان اخذ پاسپورت کشور های مختلف
علت نام نهادن دانشگاه مجازي چيست ؟
چرا مردم رو به خريد لوازم منزل از سمساري آورده اند؟
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

رنگ استخري چيست؟ چگونه خريداري كنيم؟

در اين مقاله مطالب مهمي در مورد ويژگي هاي رنگ استخري و همچنين خريد رنگ استخري در تهران قرار داده‌ام اميدوارم براتون مفيد باشد.

رنگ استخري چيست؟

يكي از مقاوم ترين و سازگارترين رنگها براي مناطقي است رنگهاي استخري كه در معرض آب، نم و رطوبت هستند. اين نوع رنگها معمولا برپايه رزين هاي پايه حلال و رزين هاي پايه آب (آكريليك)مي‌باشند.

 

خريد رنگ استخري

خريد رنگ استخري

 

رنگ هاي استخري با آب و بخار آب سروكار دارند گزينه مناسبي براي محيط هاي مرطوب كه دائماً هستند. اين رنگها به عنوان پوشش در كف و ديواره هاي استخرهاي شنا، حوضچه هاي آب شيرين، درياچه هاي مصنوعي، آب نماها، سونا، جكوزي كه دائم در تماس با آب هستند استفاده ميشوند.

همچنين اين پوشش .چسبندگي مناسب و دوام بالايي بر روي سطوح بتني، آجري و سيماني دارد

 

مزاياي رنگ آبي استخري

از جمله مزاياي اين نوع پوشش مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

مقاومت در برابر محيط هاي آبي، انعطاف پذيري و دوام بالا، زمان خشك شدن مناسب، عدم جذب آب، ضد خزه، جلبك و باكتري، تاحدودي قابليت پوشاندن ترك ها، قابليت شستشو ،قدرت پوشش عالي، مقاومت در برابر سايش، ضربه، ... اشعه خورشيد و نور ماوراء بنفش و

 

ويژگي ها

توجيه اقتصادي بدليل طول عمر بالا ؛

پوشش و سرعت اجرايي بالا و حذف حلال مضر مصرفي حين اجراء بهداشتي و فاقد حلال‌هاي سمي و مضر براي انسان و محيط زيست،

كاملا بدون بو ؛قابل اجراء روي سطوح سيماني، آزبستي و آجري، گچ، سفال و ساير مصالح ساختماني ؛

قابل اجراء با روشهاي سنتي مانند: قلممو، غلطك و پيستوله ؛

 

قابل رقيق سازي با آب حين مصرف ؛

غير قابل اشتعال حتي در حضور شعله ؛

مقاومت به آب بسيار عاليResistance Water؛

قابليت پركردن تركهاي سطحي بتون و سيمان Covering Crack؛

ترميم پذيري آسان ؛

مقاومت به خزه، جلبك و ديگر ميكروارگانيسمها ؛

خواص فيزيكي شيميايي حلال رنگ استخري رنگ استخري بر پايه حلال كه پركاربرد است،

 

رنگ استخري بر پايه حلال

براي زودتر خشك شدن مقدار معيني تينر فوري به رنگ اضافه كنيد. اين محصول يكي از محكم ترين رنگ هاي استخري ميباشد. پوشش دهي بالايي دارد و به راحتي ميتوان از اين رنگ استفاده كرد و روي سطح اجرا كرد.

تنوع رنگي بسيار، چسبندگي بالا، مقاوم در برابر كلر و سولفات از ديگر ويژگي هاي رنگ استخري پايه حلال است.

براي استفاده از رنگ نياز به زير سازي و پرايمر ندارد. ميتوان براي رنگ آميزي سطوح فلزي و بتوني از اين محصول استفاده كرد.

منبع:وب سايت جميل

آيا تا به حال به اهميت آهن قراضه فكر كرده ايد؟

شگفت آور است، اين كه خريد آهن قراضه و بازيافت ضايعات فلزي مي‌تواند تا 97 درصد در استفاده از منابع، صرفه جويي به همراه داشته باشد. اگر شما نيز در محل زندگي يا كار خود با حجمي از آهن قراضه يا ضايعات آهن سروكار داريد، آنها را به چرخه بازيافت برگردانيد.

خريدار آهن قراضه در تهران

مسئله بازيافت به اصلي‌ترين دغدغه جوامع پيشرفته و مردم كشورهاي در حال توسعه تبديل شده است. خوشبختانه ما در دپوچي تا به امروز شاهد مردمي در داخل كشور بوده ايم كه خريد آهن قراضه و ضايعات خود را در حجم هاي كم و زياد به ما سپرده و آن را به چرخه توليد برگشت داده اند. اين خيلي خوب است، چرا كه آهن قراضه و ديگر ضايعات فلزي به عنوان مواد اوليه در كوره‌هاي كارخانجات به مصرف مي رسد و همين مسئله استفاده از منابع خام مفيد و مصرف انرژي را كمتر مي كند.

با آهن قراضه و ضايعات فلزي چكار بايد كرد؟

شايد براي شما سوال باشد كه منظور از آهن قراضه چيست؟ به تمام ضايعات و مانده هاي فولادي كم كربن، آهن قراضه گفته مي شود. از خصوصيات مهم آهن كه آن را براي بازيافت مناسب ساخته است، برگشت پذير بودن آن است. بدين معني كه آهن را پس از مصرف، ميتوان مجددا ذوب كرد و به كار برد. پس هيچگاه ضايعات فلزي و آهني خود را دور نريزيد. خريد آهن قراضه از منابع مختلف صورت مي گيرد. يكي از منابع تامين كننده ضايعات فلزي و آهن قراضه، منابع خانگي است. لوازم خانه‌سازي، ضايعات ناشي از ساختمان سازي و نوسازي در اين دسته قرار مي گيرد. گاهي اوقات افراد احساس مي كنند كه حجم كم ضايعات فلزي را نمي توانند بفروشند، اشتباه نكنيد. ما در هر حجم و مقداري، خريد قراضه آهن را انجام مي دهيم. اين يك گام كوچك در جهت پايدارسازي و ايجاد شهرهاي سبز خواهد بود

 

 

Image for post

كاربرد آهن قراضه

خريد آهن قراضه در سطح گسترده تر به بازيافت و برگشت به خطوط توليد صنعت منجر خواهد شد. تمام ضايعاتي كه ما در دپوچي از شما خريداري مي كنيم، توسط تيم كارشناس و متخصص تفكيك و طبقه بندي خواهد شد. عموما اين ضايعات در دسته بندي هاي مختلف پودر مي شوند و سپس با افزودني هاي خاصي در صنعت، مجددا به كار مي روند. آهن قراضه هاي پرس شده را براي شارژ كوره در صنايع مختلف استفاده مي شود. حدود يك سوم كوره را با آهن قراضه پرسي پر مي كنند، بعد كه اين نوع آهن قراضه ذوب شدند و كوره حرارت اوليه را بدست آورد، ديگر انواع آهن قراضه كلفت تر را وارد كوره مي كنند.

منبع:وب سايت دپوچي